onsdag 14 oktober 2015

Portabel ekolodsgivare

Montera fast ett portabelt ekolod i detta högkvalitativa fäste som du enkelt beställer här. Brett sortiment av Portabla ekolod från välkända varumärken till superlåga priser, gediget kunnande, suverän. Tillverkad i stål och ABS-plast. Lättanvänt ekolod med alla nödvändiga finesser. Hjälper dig att lokalisera de bästa fiskeplatserna i hav och sjö.


Komplett med svenska menyer, snabbfäste och 2kHz akterspegelsgivare med inbyggd temperatursensor.

Säljer mitt portabla ekolod som suttit på gummibåten som numera är såld. Har precis köpt ett Cuda 2portabelt och undrar hur jag bäst placerar givaren? Skall hyra en roddbåt på lördag och har förstått att . Just nu har jag en FishingBuddy men den räcker . Så blev det till slut ett ekolod. De hade rea när vi beställde båtmotor och denna var av den mer portabla varianten så då kunde jag inte hålla . Vinterfiske med Micke Anderberg utanför Möja.


Hitta bästa pris och läs omdömen - vi hjälper dig hitta rätt. Och då vill jag inte ha min givare till lodet fastsatt i båten, så jag har valt en portabel lösning så länge.

Jag flötestrollar eller metar enbart från . Jag är ny på forumet och ser att det finns mycket kunskap här. Har ett par frågor om min Garmin 721xs. Attwood Portabel LED strålkastare 12V - beställ på nätet - Portabel LED Strålkastare med 12V stickpropp - Båttillbehör, Attwood båttillbehör, Attwood Belysning, . Garmin väska till Striker ekolod från Hjertmans.


Snabb leverans – Tio butiker och webbshop – Bra priser. Stort utbud av ekolod från alla stora aktörer! Komplett och portabel PPI-18I Ice Pack-tillvalssats med isgivare och batteri . Batteriväskan är i kraftigt nylon med två betesaskar och fickor på utsidan. Ventilreglerat (gel) batteri.


Jag kände jag ville ha en portabel låda som jag kunde använda fram, men också. Lowrance Universal Portabel Pack gör ditt ekolod portablet. Fixa en avdelare av plexi mellan batteri-“avdelning” och förvaring för ekolod. Protect and carry your echo fishfinder with this portable kit. Hade tänkt köpa en portabel ekolod från jula.


Ett ekolod kan aldrig ersätta en plotter men är ett bra komplement till en plotter, så välj gärna en . Höj och sänkbar samt tilt-bar. RAM Portabelt fäste ekolodsgivare. Till vertikalfiske då man vill.

Mjuk och smidig batteriväska för den som önskar göra sitt ekolod portabelt t. Säljer nu mitt ekolod då det känns onödigt med 2st. Humminbird Helix portabel ekolod. Fästen bas finns i flera.


Givaren sitter på sugpropp lätt att . Perfekt lösning för en portabel ekolodsgivare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg