torsdag 15 januari 2015

Billack på sprayburk mekonomen

Tänk bara på att läsa på lite först om underarbete, lackering och vad som behöver. Du kan köpa billack på sprayburk och i färg, exempelvis vit, röd och silver. Genom att använda sidan godkänner du detta. Lacka själv med sprayburk ? Hej jag ska lackera mina backspeglar och lister i samma färg som bilen. Hört att man ska kunna köpa färgen på mekonomen , stiga.


Billack på sprayburk mekonomen - Lackfärg - AutoHerba. Färg: 2-komponents billack på sprayburk. Ska rätta till lite av lacken på mitt 9-kjolpaket.


Men min lokala Meca butik säljer för ca 200kr billack tryckt i sprayburk , alltså riktig 2K lack, dock så är den. Jag köpte på mekonomen i veddesta, men meca haninge har också, och flera andra, stockholm är stort . Har försökt googla fram en bra färg på sprayburk och kommit fram till att det bör vara. Standox billack i vilken kulör du vill ha, 1-komponents baslack och.


Har också kvar lite riktig billack som jag köpte från tyskland förra året men orkar inte hålla på och spruta med . Min polare köpte 2k lack på sprayburk mekonomen till sin svartgrå metallic MB den var. Anta att jag vill förstöra min billack så mkt som möjligt. Mekonomen och liknande ställen.


Vi blandar även industrifärg efter NCS RAL koder på sprayburk och lösvikt. Kulören är ingenting vi vill tumma på , för även fast man kan tycka att en svart färg. Billack , bilfärg, billack online, färg, billack på nätet. Måla i stenskott innan det blir en större skada på bilen. Har fått ett helt gäng med lackskador på ena sidan av min bil, vet.


Och jo, jag HAR använt det på billack (med Turtle polerduk) just för liknande ändamål som i tråden. På nätet har vi kända kvalitetsvarugrupper som 3M Polérmedel och Tejp, . Vi är Sveriges största grossist på sprayfärg t. Läs mer om våra lackspray på vår hemsida! BILLACK PÅ SPRAYBURK MEKONOMEN - bra butiker i göteborg.


Bilfärg och billack - Handla bilfärg och billack online.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg