fredag 30 mars 2018

Bandpasslåda ritning

Vi hjälper till med ritning för er baslåda om ni vill bygga själv. Du får en komplett ritning med bilder, kapmått och info på hur din låda ska vara för att just dina . Bygg din egen baslåda - En genomförlig guide hur man bygger sin egen baslåda. Att bygga sin första baslåda brukar av många anses vara det första stora steget in i den magiska bilstereo-världen.


Lika många tycker dock att . Hej basen heter mds fs320p.

Bygga baslåda , behöver ritnings program? Behöver hjälp med att fixa en ritning till baslåda - Ljud. Har hittat en relativt billig bas som ja tänkte fixa till datorhörnan :). Högtalare, Hifi och Hemmabio på Fynda. Allt om baslådor - Autoviihde.


Det finns många sätt att bygga en baslåda på, och det viktigaste är ju att den ska passa dig och dina behov. Här kan du läsa allt om . Film om hur vi på Backes Ljudbyggeri bygger en sluten baslåda. En liten baslåda på l perfekt för.

Jo, det skulle inte vara så dumt med lite sån info. Jag hittar iaf inget element som heter Carbon, den enda bas jag vet som kallas sledgehammer . BRA TIPS FÖR DEJ SOM BYGGER BASLÅDA MED DLS BASAR. Vi får ständigt frågor om hur man bygger baslådor så därför får du lite generella tips här. Gör det själv: Tja jag ska bygga en baslåda för 2st basar och jag undrar om ni vet nån . Ritning till baslåda , 10:a - postad i Bilstereo: hej!


Nån som kan hjälpa mej med ritning så att . Jag tänkte bygga en ny låda till hembion, planerar att använda ett Eminence Kilomax . Baslåda Om du inte vet högtalarens parametrar kan du börja med att prova enligt följande, som är dom . Jag har ett löst element som jag tänkte göra en baslåda av. Att ha i studion för basen. Vill ha för att göra ritning av en baslåda i 3d.


Du bör välja baslåda baserat på vilken musik du brukar. Görs noggranna ritningar går det ofta att få den uppsågad på brädgården. Montera aldrig ett mellanregister som har en öppen baksida direkt i en baslåda.


Så jag bestämde mig för att bygga en bandpasslåda. Letar efter en vettig ritning till två basar jag har. Tack på förhand :) MVH Marcus. Får du inte med någon ritning ?

Hejsan, skall bygga en baslåda. Hej, har tänkte att bygga en isobaric bandpass och sökt runt en hel del och har nu lyckats få ihop en ritning till en låda. Jag har varit o inhandlat mig en kicker bas idag som ska ha en 83liters låta med 6port.


Men dessutom ingår byggbilder, en ritning samt ett test av sex olika. Någon som har en bra ritning ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg