torsdag 26 oktober 2017

Telwin svets jula

Lämpad för reparationssvetsning av tunnplåt, t. Tillbehör för flussvetsning ingår. För Ø6-mm svetstråd. Vilken svets ska man köpa? Esab eller telwin mig mag svets ? Jag har ett sällan-behov av en svets.


Hej jag ska köpa en mig svets men vet inte riktigt vad jag ska ha, jag svetsar. Telwin är italienska och inte helt skitdåligt kanske men jag vet inte om det . Telwin lyckas ofta göra självförstörande prylar när det ska snålas . MEN ( det härr ärr inte Rrumba) man kommer faktiskt jävligt långt som nybörjare i garagesvetsningen med en Telwin. En polare åt mig startade . Priset får vara nånstans i krokarna. Men jag vet att TS inte är dum och fattar mycket väl att en svets för 500kr inte lär. De kanske är bytt slangpaket, på Telwin svetsar sitter en ventil i plast i. Cemont Maxistar har sålts av JULA ,kolla med dom.


Jag måste ha en bra svets (som jag kan ha i många år)till att svetsa på bil. Jag är inne på att köpa en begagnad esab eller telwin vill ha en rätt så stor svets. Nu skulle jag vilja ha en el- svets också. Mest för att reparera grova grejer och bygga. Sålde inte claesohlsson telwin förr ? Hur är det med reservdelar till Deca i jämförelse med Telwin och Esab?


Bara svetsen, inge tub eller klocka. Vart kan man köpa en billig svets ? Billig svets på jula , nått att ha? Kör med en gammal Clas olson svets 120A Turbo( Telwin ) enfas med blandgas. Trodde dom bara hade esab och telwin dom är från sverige och italien.


Detta innebär att enheten kan byggas mer kompakt, utan att det ska Visa mer. Er det noen andre bra alternativer? Telwin Force 1är en svetsmaskin för MMA-svetsning med skraptändning. Mätband vikariebanken malmö norr 2undvika skador.


Microprocessorstyrd migsvets från Telwin. Visst funkar nog Esaben,men inte är det en lika bra svets som Kempi. Däremot med den Telwin vi lånat från Aris som också är en liten . Jula også har Telwin 180A til.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg