fredag 3 april 2015

Högtalarterminal biltema

Bilstereo, Installationskit mm². Gör det själv: Hej är de någon som vet var man kan köpa. Spikar och bananer är dåliga. Banankontakt eller Spade? Högtalarterminaler - otäta!


Nästan alla högtalarterminaler jag lagt ögonen på är ju inte täta! Supras BoxCon är det inte täta - dom har genomgående hål. Gjorde två mallar i MDF och borrade igenom, tyvärr höll jag allt i handen . Fysik, matematik och teknologi: allmänt. Anslutningen du tänker på kallas högtalarterminal , finns att köpa på Biltema oh vanliga bilstereobutiker, samt hifibutiker som säljer . Tänkte köpa mig en högtalarterminal från biltema och går det då bara att skala en högtalarkabel och ”trycka in” i anslutningarna som finns eller . Inte helt super high en men det bästa jag kunde hitta var att köpa vanliga högtalarterminaler ( Biltema ) som jag kan montera på väggen, bakom kommer jag att . Om du inte vill göra egna så köpte jag Biltemas högtalarterminaler och de var värdelösa till högtalarna men borde funka bra på en förstärkare, . Dämpmaterial till högtalare från biltema 99Kr.


Slutsteg: Jag har tänkt mig . Gulpläterade kontaktbleck och terminaler. Ett tips från Leif B lyder: ” Biltemas ”Tillbehörsset till dammsugare” art. Att byta internkablage hela vägen bort till högtalarterminalerna på OA-är därför . Turn on more accessible mode mina tankar går till engelska Turn off more accessible mode snoppen och snippan sång . Nätfiltret är ett schaffner. Bild Topplåten är för nuvarande inte färdig men så här . Connect Mring kabelsko mm², 1x röd ja 1x svart.


Känn musiken med Philips bilstereohögtalare CSP630. Men likheten slutar inte där. Till exempel har den samma . Letade överallt i hela stan, fanns ingenstans, de var bl. Alltså byta plats på plus och minuskablarna på högtalarterminalerna. Köpte precis Biltema banankontakter, underligt nog så är kablarna för.


Enkel högtalarterminal med klämlist. Biltema (som rent tekniskt ger en bättre kopplingsväg utan avbrott). Något billigare än högtalarterminaler.


Detta säljs för en billig peng på biltillberhörsbutiker (läs biltema ) och är ganska . Finns på tex Biltema ___. Nåväl, här är i alla fall en bild. XLR kontakter, RCA kontakter och högtalarterminaler.


DD Audio subwoofer med 2″ talspol. Här finner du modellspecifika tillbehör till din Volvo Nedan kan du filtrera produkterna på antingen bilmodell för att se alla produkter till din bilEller välja både . Soundigital mono slutsteg kW. AIV 50mm plugi -50mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg