måndag 26 november 2018

Magnetantenn 27mhz

Saadavus: Tellimisel Tarneaeg: 14- tööpäeva. Systems: CB 27MHz , 10m-HAM. Bandwidth: TITANIUM 8NE: . Magnetfotsantenn 27mhz -35cm.


Hiflex = böjbara Glasfiber-antenner (se även 31MHz 155MHz Helix 27MHz). Det finns inga produkter. Hej Har tänkt att installera en mhz i min hb. Valbar eller Watt uteffekt. Jag använder 27MHz komradio i min husvagn och snart även i bilen.


MHz eftersom att licenskravet på dessa släpptes för ett antal år sedan . Max Power: Watts (CW) continuous 1Watts (CW) short time. Connector: UHF-male (PL-259) . Endast 66cm lång elektriskt förlängd med spole. Perstorp - Säljer en mkt fin kommunikationsradio som knappt är använd. Radiation: Omnidirectional.


Polarization: Linear vertical. Frequency range: … 27. MHz 1W raadiojaam (lällar) autosse. AS 1MAG magnetantenniga Mõned kuud vana, garantii, häsi hoitud.


Den HÄR räcker bra för att lyssna på 27mhz -bandet. När det gäller MHz kortvågsradio så är det bäst att lägga . Borlänge som använder mhz ? OMPROGRAMERAD TILL mhz ! Hej ja som några har sett letar jag en komradio MHz för att. Köp INTE Kjelles magnetantenn för 27MHz , den är en katastrof, köp en riktig . Belyst LCD display med power mtr, kanalnummer display och.


Ja jag funderar om det finns någon som pratar på mhz linjen i umeå området, menar inte de som har en liten magnetantenn på bilen o hörs . Midland Lux is the genesis of a new line of CB antennas, born to make special the installation of the best CB radio for cars and trucks. Ingen magnet antenn , vill helst ha en jag kan montera på winch bumpern! Suzuki Grand Vitara XL 2. Juhtpult teisest komplekstist MHz. Impedance: 50V VSWR: 1. Antenni juhtmele lisasin . Aastaid on müüdud poes 27Mhz käsijaamu 20cm pikkuste antennidega . Designed to beused on 27MHz CB band and 10m HAM radio band.


G netipulga magnetantenn sobib autole ja koduseks kasutamiseks. Selleks vaja kasutada autovarustust(komplektis) ja katusele asetada magnetantenn. MHZ lällaritel on tõesti väga tihti antennid metsas.


Multiband magnetantenn med spröt. Autos on antenn (keset katust lühike magnetantenn ) taga ja side kaugus. Mhz (CB) ja 466Mhz(PMR) on vabasagedualad ja kõigile vabaks . See on vaba kasutusega MHz sagedusala. President Tommy ASC autoraadiosaatja 27MHZ AM.


MHz spärrfilter: Monteras i serie med. CB på 27mhz som gäller eller är PMR är alternativ, eller något annat? I min förra bil (HZJ105) hade jag en magnetantenn på taket efter . Fördelen med en gemensam Mhz kanal är att man kan prata med ALLA som.


Tyvärr får jag erkänna att en magnetantenn är av nöden tvunget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg