fredag 20 april 2018

Högtalarterminal vägg

Hej, Jag håller på att bygga och dra kablage för multimedia och kommer ha ca. Högtalarterminaler för inbyggnad i vägg - Gör. Byt ut blecken på dina högtalare! Där sitter det oftast fyra stycken . Med inbyggda högtalare i vägg eller tak så får du det bästa av två världar. Vi har snygga och rejäla högtalarterminaler i olika modeller.


Hög kvalitet från tyska Monacor. Välkommen in i vår Internetbutik! Guldpläterad högtalarchassikontakt. Terminal som du kan bygga in väggen med st kontakter ( 4-par högtalare). Bak på högtalaren hittar du högtalarterminalerna , alltså den plats där du ansluter kablarna från förstärkaren.


De flesta högtalare har en röd (plus) och en svart . Bilstereo, Installationskit mm². Leveranstid 1-dagar Kan hämtas i lagershop. Men vid frontväggen där högtalarna ska stå så vill jag ha en högtalar-terminal på väggen istället för att bara ha kablar sticka ut ur väggen. Nästan alla högtalarterminaler jag lagt ögonen på är ju inte täta! Beställ idag, leverans imorgon!


Pilljobb och jag vet inte resultatet ännu, men en ny erfarenhet iaf. Tårarna var nära att komma när jag försöka få in dubbelterminalen i väggen. Vid montering under TV-mottagaren Sätt fast fästet så att högtalarterminalerna sitter på vänster sida sett från högtalarens baksida. Väderbeständiga högtalarterminaler.


På väggen , i taket, parvis med ryggen mot varandra eller med ena ändan vinklad utåt, horisontellt med 90° justering. Sexkantsbult som högtalarterminal i baslåda Allmän diskussion och frågor. SS-CSE-högtalarna på väggen i olika lägen, . Inte helt super high en men det bästa jag kunde hitta var att köpa vanliga högtalarterminaler (Biltema) som jag kan montera på väggen , bakom kommer jag att . Avståndet från väggar eller hörn har inte längre någon större inverkan. Infällda högtalare för montering i väggen.


Välj mellan olika modeller och märken. Monteras mycket enkelt med hjälp av en sprint. För att få upp högtalarna på väggen måste du naturligtvis borra ett par. Väggfästet fungerar samtidigt som högtalarterminal. Tiltbart och vridbart väggfäste för hörnmontage med två parallella ledade armar för TV eller bildskärm upp till . De förkromade mässingsterminalerna ger maximal . Gulpläterade kontaktbleck och terminaler.


Stora, guldpläterade högtalarterminaler. De stora terminalerna av skruvtyp är guldpläterade,. The centre and surround speakers have.


Att byta internkablage hela vägen bort till högtalarterminalerna på . Konjugatlänkar på högtalarterminalerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg