onsdag 10 januari 2018

Msd tändkabel

Vi tillverkar MSD kabel efter dina önskemål. Vi har de rätta MSD verktygen för pressning. MSD 5mm Kabelseparatorer. Gör det själv-sats, kortas till rätt längd för bästa passform. Vise crimp tool for MSD spark leads.


Används ihop med skruvstäd. CUSTOM RACE TAILORED MSD SUPER CONDUCTOR WIRE SETS Kontakta oss innan ni köper denna. Montering Inc anti-elektrisk fett. Färdigmonterade med silikonhölje som tål upp till 500´F. Tändkabel Hi- Performance.


Att använda denna typ av kabel med. Då tänkte jag helt enkelt köpa tändkabel på metervara och lösa. Har hittills bara hittat MSD ´s varianter men de är med kopparkärna som jag . MSD för max effekt med minsta möjliga motstånd , ca ohm per feet. Tjock spunnen koppar kärna ger extremt bra gnista, tillverkade i . MSD Custom tändkabel sats 4-12cyl - EMS Webshop.


RAK BLÅ TÄNDKABEL KOPPAR . Vart kan man köpa delar så man kan bygga sina egna tändkablar? Ditt namn: dejtingsidor som är helt . Blaster som din tändkabel passar i utan modifikation. AVS förgasare , MSD Pro Billet fördelare , MSD Blaster tändspole.


Super Conductor tändkabel - set till Chrysler Hemi med. Själv har jag rostfritt numera. När jag höll på och kopplade in MSD :n så hade jag ingen tändkabel på spolen. Körde med startmotorn och det slog en gnista mellan spolen . För att undvika en känslig tändkabel monteras tändspolen ibland direkt ovanpå tändstiftet. För att minska vikten använder man i flygmotorer en gemensam . Jag har turbokonventerat min vr6a och kör med msbox och msd.


Har haft planer på msd box men är inte hemma på dom sakerna. Mallory, MSD , Crane and Accel), .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg