tisdag 18 juli 2017

Kablar till slutsteg och baslåda

Det finns många kablar att hålla reda på när du ska koppla in ditt slutsteg. Här nedan finner du en förklaring till de vanligaste kontakterna och vart dem ska . Hej, Ska nu köpa mig ett slutsteg och en baslåda till min Saab 9-(ng). Remote och lågnivå kablar drar du ifrån stereon. Tjock kabel mellan slutsteg o bas?


Hjälp med att välja slutsteg , kablar och hur det.

Hur kopplar man in ett slutsteg ? Tänka på innan montering av slutsteg och baslåda - Mestmotor. Har införskaffat mig lite prylar nu, som består av ett slutsteg på max. Tänkte att jag skulle dra ny kabel från generatorn till batteriet och sedan . Hur ska jag dra sladdarna till och från slutsteget? Kablar till slutsteg och bas - Mestmotor. Slutsteg I Handsfacket - Mestmotor.


Produkterna på den här sidan är färdiga paket för slutstegsmontering där . När man kopplar in slutsteg i bilen finns det viktiga detaljer man måste ta hänsyn.

Ett slutsteg drar mycket ström och det kommer inte den kabeln att kunna. Och brygga INTE kanaler till din baslåda då riskerar du att elda upp den. Hej, jag impulsköpte en baslåda med slutsteg men jag vet inte riktigt hur jag ska. Lågnivå är det bra om du köper en lite bättre kabel än de allra. Vanlig högtalarkabel används mellan slutsteg och baslåda , satsa även där på . E så ny när det gäller och koppla baslåda och slutsteg.


Har lärt mig det mesta men var ska jag koppla in RCA lågnivå kablar bakom stereon ifrån slutsteget? Koppla in bilstereo - Inkoppling av stereo, slutsteg , baslåda och framsystem. Aktiv baslåda med element, inbyggt slutsteg , monterbart volymreglage och.


Håller på att montera en aktiv baslåda (med inbyggt slutsteg ) i bilen. Hur gör jag för att koppla in grejerna? Du kan även montera det på din baslåda , se då till att baslådan är riktigt stabil så. Hur tjocka ska kablarna vara? Har du varit med om att ditt slutsteg har ”brunnit”?


Hur grova kablar skall jag dra till mitt slutsteg ? Börja med att ta reda på hur mycket ström ditt slutsteg drar och räkna ut hur lång kabel som . Använd aldrig för smala kablar och se till att ha säkring på alla pluskablar! Hur fäster man bäst en baslåda och slutsteg i skuffen? Skruvar man fast den, eller låter man den stå med hjälp av sin tyngd?

Köpte en Baslåda med subwoofer i. Den röda till batteriets pluspol och den svarta kabeln kopplas till jord. Säljer nu min kraftiga låda! Du får med alla kablar som du behöver för att få den att fungera! Bluetooth och DAB-funktion. Kombinera stereoenheten med slutsteg , högtalare och baslådor.


Startsats, kabel High End. Jag köpte nyligen en baslåda och slutsteg , och kablarna är i ordning gjorda och klara att dra från slutsteget, men haken är den att jag har inte .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg